środa, 17 grudnia 2014

Paczuszka od Jey Sweets

Tym razem jestem na momencik. Chciałam pochwalić się co dostałam od Julki z bloga Jey Sweets :)
Obie należymy do wyzwaniowej grupy handmade na Facebooku, w której odbyła się 'wymianka'. Polegała ona na tym, że każda chętna wysyła paczuszkę jednej osobie, a dostaje od drugiej osoby.

To co otrzymałam od Julki, baaardzo mi się spodobało. Czekolady uwielbiam, wisiorek trafiony w 10 (a nie jest to łatwe, bo jestem niesamowicie wybredna :D), a koraliki cudne. Co prawda spodziewałam się, że dostanę koraliki, bo o nich rozmawiałyśmy, ale myślałam, że w takiej ilości!

Oprócz tego co na zdjęciach, Julka wysłała mi też kilka rodzajów patyczków FIMO i zatyczkę do telefonu, które zapomniałam sfotografować.









Gdyby ktoś się zastanawiał cóż to takiego - są to igły do nawlekania koralików :)



A niedługo pojawią się nowości, pracuję nad nowymi rysunkami i mam wyroby, które ja wysłałam w paczuszce, ale pokażę je dopiero później. Poczekam aż adresatka otrzyma przesyłkę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie na bloga, jak i do dalszego komentowania :)