czwartek, 15 sierpnia 2013

SWN - Czyli słówko wyjaśnienia nieobecności

Cześć Wam! :D

Zastanawialiście się pewnie, dlaczego nie pisałam postów, nie komentowałam itd.
Powód jest jeden - brat przez prawie miesiąc zabierał się do wgrania systemu na moim laptopie.
Przepraszam blogerki, które obserwuję na Bloglovin, ale nie miałam też możliwości, żeby skomentować Wasze posty, nadrabiać wszystkiego nie będę (miesiąc nieobecności, to jednak mnóstwo postów), ale będę teraz komentować :]

Sama jestem na siebie zła, bo przez ten czas, nie stworzyłam właściwie nic nowego, więc nie mam prawie nic do pokazania, ale zacznę coś lepić chyba dopiero bliżej początku roku szkolnego.

W dodatku przez dwa tygodnie mój pokój był odmalowywany (długo, bo czekaliśmy na farbę, która miała być wcześniej xD), więc też nie miałam dostępu ani do modeliny, ani do bloków, żeby coś rysować.

Chcę założyć drugi blog (tak, był, ale stwierdziłam, że on nie przetrwa długo xD), który będzie miał tematykę o wszystkim, ale nie mam pomysłu na jego nazwę, ma to być jedno słowo :/

I taka informacja dodatkowa... Sprzedaję swój telefon, Sony Ericsson Xperia X10 mini pro za 150zł, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany, to proszę o maila :]

I sorry, za taki 'suchy post' (bez zdjęć), ale to tak na wyjaśnienie, niedługo będzie już post normalny :]

Pozdrawiam Was wszystkich ciepło! 
Wykorzystajcie jak najlepiej tą końcówkę wakacji! :]

Ps. Zapraszam na rozdanie :] >klik na rozdanie<


2 komentarze:

  1. Nie wytrzymałam bym tyle bez komputera :D Żartuje , ale było by ciężko ;D A tym bardziej bez bloga ;ccc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie na bloga, jak i do dalszego komentowania :)