wtorek, 5 marca 2013

Czekoladka Milka

Hej! Dziś wróciłam do szkoły po chorobie.. tragedia!! Muszę napisać 6 zaległych sprawdzianów! Załamię się chyba... Całe szczęście że chociaż jutro jedna matematyka mi zleci ^^ Idę na ogólnopolski konkurs z języka angielskiego... Nie będzie źle (taka jest moja nadzieja xD) Dobra, skończę o szkole bo się dołuję xD
Dziś chcę Wam pokazać coś, z czego jestem bardzo zadowolona ^^ Czekoladka milka :D
Zdjęcie z lakierem do paznokci ma służyć do porównania wielkości xD

Cóż, na jakiś czas muszę wstrzymać produkcję. Muszę poczekać, aż dojdą do mnie przydasie. Gdyby nie to że nie mam drucików mogłabym lepić dalej.. trudno. Mam nadzieję że nie będziecie źli i cierpliwie poczekacie dzień lub dwa :)
Do napisania ♥

3 komentarze:

  1. Cudnie Ci wyszła ta czekoladka !! jak prawdziwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu ja nie wierzyłam własnym oczom:))Rewelacja,jak ja Ci zazdroszczę tych ,,lepiarskich''zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazdroszczę Ci "wiklinowych" i quilingowych zdolności. Mimo, że robiłam już troszkę quilingiem nie jestem w tym wprawiona :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie na bloga, jak i do dalszego komentowania :)