czwartek, 14 marca 2013

Muffinki :)

Hej! Przed godziną wróciłam z rekolekcji. Nawet w kościele mamy z dziewczynami ubaw z chłopaków xD Kiedy ksiądz grał i śpiewał, chłopacy zaczęli się bujać w lewo i prawo xD Ale też śpiewali i klaskali ;p Uwielbiam swoją klasę. Ciężko będzie się z nimi rozstać po gimnazjum...
Nie mam weny więc pokażę zdjęcie. Mam tylko jedno, myślę że wystarczy (xD)
Niebieskie to kolczyki a czerwona to wisiorek. Zrobiłam je już dość dawno, ale zapomniałam pokazać ;p

W tle widać trochę kurzu... nie zwracajcie na to uwagi ;p
A za tydzień, będzie niespodzianka!! Dlatego śledźcie bloga, aby jej nie przegapić! ;)
Do napisania ♥

6 komentarzy:

  1. Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy :)
    http://eduszka.blogspot.com/2013/03/moje-piersze-candy.html

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne muffiny !
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam bardzo udane! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie na bloga, jak i do dalszego komentowania :)