środa, 20 marca 2013

Paacz.. Sooowaa!

Hej! Wy też macie dosyć swojej szkoły? Ja tak -_- Ale jeszcze muszę skończyć tą klasę i trzy klasy gimnazjum przede mną. Niestety u mnie jest połączona podstawówka z gimnazjum. Przeniosłabym się do innej, ale jak pomyślę że nie miałabym kontaktu głównie z chłopakami z mojej klasy wolę zostać tutaj :p
Skończę narzekać, bo i tak nikogo to nie interesuje xD Ostatnio zrobiłam zawieszkę (wisiorek) sówkę :D Jestem z niej baaardzo zadowolona ^^ Jak dla mnie wygląda super jak na pierwszą moją sówkę. A wy co sądzicie?
Przepraszam, za słabą jakość zdjęć, ale musiałam je zrobić telefonem, żeby kolor był faktycznie fioletowy, a nie niebieski :/



Jak myślicie, które tło lepsze? Na razie myślę nad białym, ale chyba poszukam jeszcze czegoś ciekawego :/

I jeszcze takie pytanko... Chcecie może jakiś filmik? Może tutorial? A może odpowiedzi na pytania? Czy macie jakieś własne propozycje? Chętnie jakiś nagram. Piszcie co byście chcieli obejrzeć :D

Do napisania ♥


5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie na bloga, jak i do dalszego komentowania :)