niedziela, 24 sierpnia 2014

Electric guitar

Chwila przerwy i pojawia się kolejny post. Co ja mam z tymi przerwami - nie mam pojęcia. Nie potrafię regularnie pisać bloga :p
Nie mogę uwierzyć, że wakacje już się kończą... Tak szybko to zleciało. Został już jedynie tydzień nic nie robienia i wstawania o 10-tej, potem znów wracam do pobudki o 6-tej rano.. Za tydzień ostatni dzień wakacji (i zarazem urodzinki hehe :p), ostatni dzień cudownego czasu nazwanego wakacjami. Ledwo zacznie się szkoła, a już zacznę marzyć o kolejnych wolnych dwóch miesiącach.. No nic, jakoś przeboleję.

Zapytałam co byście chcieli w następnym poście - zero odzewu. Trudno, sama zdecydowałam. Dzisiaj wracam do modeliny. Jakiś czas temu dostałam zlecenie na elektryczne gitary - i o to są. Niebieska, która jest na zdjęciu należy akurat do mnie (tej z zamówienia nie mam zdjęcia x.x) i jest pierwszą w życiu zrobioną mini gitarą elektryczną, a biała - drugą.







3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam ponownie na bloga, jak i do dalszego komentowania :)